მუშაობა 'ჩაიკაში'
ჩვენთვის ყოველთვის საინტერესოა კარგი ექიმების გაცნობა.მოგვიყვეთ თქვენზე .
ემპათია
პაციენტების მიმართ პატივისცემით ვეპყრობით, მათ აზრებს, გრძნობებს, ქცევას ლეგიტიმურად მივიღებთ და არ ვაჩვენებთ.
ვაღიარებთ ექიმ-პაციენტის ურთიერთობის თანასწორობას, ვირიდებთ ექსტრემებს: კონსიუმერიზმს («პაციენტს ყოველთვის აქვს სიმართლე») და პატერნალიზმს («ექიმს უკეთ ესმის»).
სამეცნიერო მტკიცებულებებზე დაფუძნებული პრაქტიკა
ჩვენს პრაქტიკაში ვეყრდნობით ავტორიტეტულ სამეცნიერო წყაროებს (საკონსოლიდაციო ბაზისთვის — UpToDate).
ვიღებთ გადაწყვეტილებებს, რომელთა ლოგიკაც კოლეგებისთვის, მათ შორის უცხოელებისთვის, შემდგომში აშკარა და გასაგები იქნება.
პასუხისმგებლობა
ვცდილობთ პაციენტები გავათავისუფლოთ სახელმწიფო სამედიცინო დაწესებულებებში, სხვა ორგანიზაციებში და სხვა სპეციალისტებთან მიმართვის აუცილებლობისგან, განსაკუთრებით ბიუროკრატიული მოსაზრებებით. ჩვენი პროფესიული შესაძლებლობების ფარგლებში, პაციენტის პრობლემას თვითონ ვაგვარებთ, საჭიროების შემთხვევაში კოლეგებს ვკონსულტაციას ვუწევთ და არა დისპეტჩერის როლს ვთამაშობთ.
პატიოსნება
ჩვენ ვიღებთ და ვიზიარებთ 'ჩაიკაში' პაციენტებთან ფინანსური ურთიერთობების მიღებულ პრინციპებს.
დამატებითი მომსახურებიდან შემოსავალს არ ვიღებთ.
სადაზღვევო კომპანიას, როგორც გადამხდელს, ისე ვპატივს ვცემთ, როგორც პაციენტს, რომელიც თავად იხდის მომსახურებას.
ვპატივს ვცემთ პაციენტის არჩევანს, რომელიც კერძო კლინიკაში მიმართავს და ამით ესმის მომსახურების საფასური ხასიათი.
მოქნილობა
ვიღებთ უკუკავშირს, კრიტიკას და საჩივარს, როგორც პაციენტებისგან, ასევე კოლეგებისგან, როგორც პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას. მზად ვართ, დავუსვათ შეკითხვა და შევცვალოთ ჩვენი დამოკიდებულებები და გავაფართოვოთ მსოფლმხედველობა.
მზად ვართ, დავუთმოთ დრო 'ჩაიკაში' თვითგანვითარებისთვის განკუთვნილ სპეციალურ ღონისძიებებს.
კოლეგიალურობა
ჩვენ ვგრძნობთ თავს გუნდის ნაწილად, აქტიურად მონაწილეობთ კომპანიის ცხოვრებაში.
ვიყენებთ შესაძლებლობას, კოლეგებისგან დავხმაროთ და მათ დავეხმაროთ.
ვცდილობთ, ვითანამშრომლოთ კოლეგებთან, მათ შორის იმთან, ვისთანაც არ ვეთანხმებით, დადებითი და კეთილგანწყობილი უკუკავშირის მიცემით.